dear sir moderator:
despite iminigo I sign people up under all that daemonwar speak. This server is abandoned, you guys are too stupid to not provide necessary support to the people, I bet many people do not buy more gold so often like before I was not even buy more.
and then so that we ask that you guys more support for us to play back up will not end up with that much heavy envestiam players who stop playing this game and that my caso.E know that some will think that I'm giving a reason to stop playing is not over, so why we lost the war that I see for the plays I really like this game and would like to continue playing even if I lost earning.
Sehr geehrter Herr Moderator
Trotz iminigo ich unterschreiben Leute unter all dem daemonwar sprechen. Dieser Server verlassen wird, euch zu dumm, um keine notwendige Unterstützung, um den Menschen sind, ich wette, viele Leute kaufen nicht mehr Gold wie so oft, bevor ich nicht einmal zu kaufen war mehr.
und dann, so dass wir Sie bitten, euch mehr Unterstützung für uns zurück zu spielen, bis am Ende nicht mit so viel schweren envestiam Spieler, die dieses Spiel spielen zu stoppen und dass meine caso.E weiß, dass einige denken, dass ich gebe ein Grund aufhören zu spielen ist noch nicht vorbei, also warum wir den Krieg, die ich sehe für die Spiele ich mag dieses Spiel und möchte weiter spielen, auch wenn ich verdienen verloren verloren.